Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Lidt hjælp til agp-port-forståelse
Fra : Lars Hansen

Dato : 19-08-09 19:57

Halløjsa

Jeg er ved for sjov at bygge min GAMLE "Dell Optiplex GX240 Small Form
Factor" om til en lille computer bag fjernsynet i stuen. Ikke som rigtigt
mediecenter, bare for sjov.
Men jeg skal have et andet og bedre grafikkort og kan ikke finde oplysninger
om hvilke porte denne lille sag fra Dell har.

Jeg kan se at den har PCI og AGP, men om det er AGP 1x, AGP 2x, AGP 4x eller
AGP 8x............ Please help me.....

Og kan man eventuelt sætte et AGP 8x kort i den selv om den kun er
eksempelvis AGP 2x??

På forhånd tak.

Lars Hansen

Fra : Lars Hansen

Dato : 19-08-09 20:34

"Lars Hansen" <Lars@oland.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller AGP 8x............ Please help me.....
>
> Og kan man eventuelt sætte et AGP 8x kort i den selv om den kun er

Ups, manualen var alligevel en god hjælp...... AGP 4x

Lars Hansen

Fra : Dorph

Dato : 20-08-09 09:33

Ja du kan bruge et agpx8 kort, det kører selvf. bare agpx4 speed.

Fra : Jakob M

Dato : 20-08-09 14:25

> [...]
> eller AGP 8x............ Please help me.....
>
> Og kan man eventuelt sætte et AGP 8x kort i den selv om den kun er

Kig på denne side, der er an masse god info.
http://www.playtool.com/pages/agpcompat/agp.html

Mvh
Jakob

Fra : Lars Hansen

Dato : 22-08-09 07:00

> [...]
> eller AGP 8x............ Please help me.....
>
> Og kan man eventuelt sætte et AGP 8x kort i den selv om den kun er

Hej Dorph og Jakob

Takker for hjælpen, nyt grafikkort er nu bestilt.
God weekend.

Lars Hansen