Streg på skærmen
Fra : Erik K

Dato : 20-07-09 12:36

Efter jeg har installeret et nyt grafikkort (Asus EAH4650 HDMI) er der
kommet en hvid streg øverst på skærmen. - I perioder er den væk, men nu er
den der konstant, og det er ret irriterende. - Skærmen er en næsten ny Acer
H223HQ, og jeg kører Vista Home Premium.
Er der noget jeg kan gøre, eller kan det være en fejl i grafikkortet?
- Gode råd modtages med tak!

Hilsen
Erik

Fra : Bjarne K. @ Sunsite

Dato : 20-07-09 13:59

"Erik K" <erik.kirkeby@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Acer H223HQ, og jeg kører Vista Home Premium.
> Er der noget jeg kan gøre, eller kan det være en fejl i grafikkortet?

Hvis det ikke er et defekt kabel, så lugter det lidt af at kortet er kaput.

Har du ikke mulighed for at prøve kortet med en anden skærm, eller prøve et
anden PC på din Acer skærm. Så er du jo 100% sikker på, hvor fejlen er.

Jeg tror ikke det kan være det, men har du husket at afinstallere driverne
til dit gamle grafikkort ?

Bjarne K.

Fra : Erik Kirkeby

Dato : 31-07-09 09:49

"Bjarne K. @ Sunsite" <nej.niet@ni> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg tror ikke det kan være det, men har du husket at afinstallere driverne

Tak for svaret. - Jeg havde mit gamle grafikkort liggende, og med det var
problemet det samme. - Altså måtte det være den nye skærm (Acer H223HQ), der
var noget galt med. - Jeg fik den byttet uden problemer hos TDC-butik, og
stregen er væk!

Hilsen
Erik