Disneyfilm på Blu-Ray
Fra : Lyrik

Dato : 19-09-09 12:43

Når man er træt af vold, perversiteter og ondskab som underholdning.
Så er der intet bedre end et Disneybad til at skylle skammen af sig!

Jeg elsker eventyr! Familiefilmen der ryster alle sammen og ender
godt. "Enchanted" er en skøn en af slagsen "Fortryllelsen" hedder den
vidst?
Amy Ames er så evnetyr-prinsesseagtig og ikke et af hendes mindste
ansigtstræk bryder illusionen! Kvliteten er i top på Disneyfilm
skarpheden, farverne og altid sin helt egen komponerede musik. Dyrt
men perfekt.
teknisk perfektion, det er Disneystemplet.

Jeg har lige købt"Narnia Prins Caspian", jeg har faktisk nydt den
tekniske kvalitet på den BD så meget, at jeg er nødt til at se den
igen for at se filmen.))

Jeg hader film hvor kvinder bliver forfulgt af en gal morder og
slagtet! Det holder jeg formeget af vore mødre til at nyde at se på!
Fy for pokker!
Hilsen
Jens

Fra : Steen

Dato : 20-09-09 09:10

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> Når man er træt af vold, perversiteter og ondskab som underholdning.
> Så er der intet bedre end et Disneybad til at skylle skammen af sig!

De seneste fra Disney jeg har set på BD, var Wall-E og Biler. De er fra
Pixar, som vist er en Disney-afdeling.
Hamrende flotte, og selv om de er animationsfilm, er de endnu flottere
på Blu-ray.

Som et lille side-input, så mangler jeg stadig at finde Elephants Dream
på BD.

Jeg elsker flotte animationsfilm - så alle inputs er velkomne
--
Steen

Fra : Lyrik

Dato : 20-09-09 05:02

On 20 Sep., 10:10, ist...@gmail.com (Steen) wrote:

> [...]
> på BD.
>
> Jeg elsker flotte animationsfilm - så alle inputs er velkomne
,,,,,,,,,,,,,,,,
Hej Steen!

"Biler" har jeg til gode. Hver gang jeg vil købe den siger min
kone:"Det er en BØRNE!-film"

Med hensyn til Elephants Dream, så kan du da selv lave den som Blu-Ray
hvis du har en topkvalitets download. Ellers giv mig et link til hvor
den ligger i bedste kvalitet så skal jeg lave en Blu-Ray til dig. Og
så sender du et link på min e-mail(der altid virker) med din adresse
så jeg kan sende den til dig.

Hilsen
Jens

Fra : Steen

Dato : 20-09-09 14:13

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,
> Hej Steen!
>
> "Biler" har jeg til gode. Hver gang jeg vil købe den siger min
> kone:"Det er en BØRNE!-film"

Jeg har set en del animationsfilm, og de kan ses af alle aldre - Flugten
Fra Hønsegården er en klar favorit. Absolut anbefalelsesværdig.
I flere animationsfilm er der ting børn ikke altid lige fanger

> [...]
> den ligger i bedste kvalitet så skal jeg lave en Blu-Ray til dig. Og
> så sender du et link på min e-mail(der altid virker) med din adresse

Jeg skal lige prøve at kigge. Har du BD-brænder?
--
Steen

Fra : Infinity

Dato : 20-09-09 15:41

Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,
> Hej Steen!
>
> "Biler" har jeg til gode. Hver gang jeg vil købe den siger min
> kone:"Det er en BØRNE!-film"

Det er ikke kun en børnefilm. Den indeholder selvfølgelig en masse moral,
men der er også spænding, drama og romantik for alle pengene!

Og så er det ret sjovt at høre Line Baun, Jason Watt, Tom K, Claus Borre
m.fl på de danske stemmer. Ikke at de originale stemmer ikke er bedst, men
de danske er meget velvalgte.

ANBEFALES på BD.

--
/Infinity

Fra : Steen

Dato : 20-09-09 16:35

Infinity <Infinity@mail.dk> wrote:

> [...]
> m.fl på de danske stemmer. Ikke at de originale stemmer ikke er bedst, men

Flugten Fra Hønsegården er nu også bedst på dansk....og så de to
åndsvage elge...i den-der-film-jeg-ikke-kan-huske-navnet-på (Niels Olsen
på bredt jydsk)
--
Steen