Camping (1 & 2)
Fra : Steen

Dato : 19-09-09 14:40

Lidt underligt, at der nu findes to danske film ved navn Camping. Uden
at have set noget af dem, så har de vist ikke noget til fælles?

Den gamle version, kommer vist på Charlie engang i næste uge
--
Steen

Fra : Infinity

Dato : 20-09-09 15:43

Steen wrote:
> Lidt underligt, at der nu findes to danske film ved navn Camping. Uden
> at have set noget af dem, så har de vist ikke noget til fælles?

Filmtitler, sang titler mm er ikke beskyttet, så det kan nemt forekomme.

--
/Infinity

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-09 16:21

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Filmtitler, sang titler mm er ikke beskyttet, så det kan nemt forekomme.

Men det virker lidt "godnat-agtigt" at kalde den nye film for "Camping", når
alle ved, at navnet er optaget af en tidligere film med samme tittel.
Fornuftigt virker det i hvert fald ikke. Hvis den nye film skulle forstås
som en fortsættelse af Per Pallesen-filmen, så var det dog noget andet
(skråstreg) en helt anden historie. Altså lige som de nye "Min søsters børn"
og "Far til fire".
Men det er jo ikke en fortsættelse. Det virker dybt åndsvagt.

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 20-09-09 16:35

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> [...]
> og "Far til fire".
> Men det er jo ikke en fortsættelse. Det virker dybt åndsvagt.

Os der kan, må jo se den gamle på Charlie i næste uge - den anden kan vi
nok snart se på DVD. Uden at have se nogen af dem, har jeg det indtryk,
at den gamle er en lettere lalleglad dansk komedie - hvorimod der er
noget anderledes boller på den nye suppe
--
Steen