Bertram-filmene på DVD?
Fra : Tue Sørensen

Dato : 11-09-09 15:39

Hej,

Er der nogen der aner om Bertram-filmene fra 1982 ("Kidnapning" og
"Tre Engle og Fem Løver") er udgivet på DVD...?

- Tue

Fra : Steen

Dato : 12-09-09 09:39

Tue Sørensen <sorensonian@gmail.com> wrote:

> Hej,
>
> Er der nogen der aner om Bertram-filmene fra 1982 ("Kidnapning" og
> "Tre Engle og Fem Løver") er udgivet på DVD...?
>
> - Tue

Jeps, og de er ret billige (hvis man kan finde dem).
Jeg kan ikke huske hvor jeg har set dem, men de kostede under en hund
stykket
--
Steen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 12-09-09 10:52

Tue Sørensen wrote:
> Hej,
>
> Er der nogen der aner om Bertram-filmene fra 1982 ("Kidnapning" og
> "Tre Engle og Fem Løver") er udgivet på DVD...?

Jeg har lige søgt på titlen "tre engle og fem løver" på DVD, på
www.bibliotek.dk, og de har den. De har sikkert også den anden film, men
min primære tanke var, at du via den side kan finde oplysninger om hvem
der har produceret/udgivet filmen, hvis det kan hjælpe dig med at finde
en sælger.

Jeg var for mange år siden på udkig efter Stephen Kings novelle bag
filmen "The Lawnmower Man", hvor jeg startede i Politikens Boghal. De
foreslog at jeg spurgte på biblioteket, da man der var bedre til den
slags ting, og jeg fik da også kvalificeret svar på Hundige Bibliotek.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Karina

Dato : 12-09-09 21:47

> Er der nogen der aner om Bertram-filmene fra 1982 ("Kidnapning" og
> "Tre Engle og Fem Løver") er udgivet på DVD...?

Jeg så dem begge i Kvickly Xtra i Randers så sent som torsdag aften.

Mvh
Karina

Fra : Tue Sørensen

Dato : 14-09-09 19:21

On 12 Sep., 22:47, Karina <khjo...@FJERNoncable.dk> wrote:

> Jeg så dem begge i Kvickly Xtra i Randers så sent som torsdag aften.
>
> Mvh
> Karina

Cool, tak for det! Så må de jo være til at finde!

- Tue

Fra : Holst

Dato : 19-09-09 19:17

Tue Sørensen wrote:

> Cool, tak for det! Så må de jo være til at finde!

Jeg har købt begge for 25 kr. stykket for i hvert fald et år siden.

Fra : N/A

Dato : 19-09-09 19:17