softwaere anbefaling til film database : M~
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 03-09-09 04:34

Så efter MANGE dages slid er jeg færdig med min database - hvis du er en af
dem der tænker på hvad for n en du skal vælge så vil jeg nu sige den her er
den bedste jeg har set Movie Collector de har deres egen database også er
den sammenkørt med imdb - dvs. hvis det er der så skal den nok finde det
også ikke mindst for en ordblind som mig så kan den altså "gætte" det mest
utrolige ud af de mest umulige stave fejl - den koster en 50 $ mener jeg men
det er den sgu værd
i dokumenter ligger mappen Movie Collector som med fordel regalmæssigt kan
gemmes et andet sted i tilfælles af harddisken brænder sammen eller hvad der
nu kan ske - det er egentligt ikke fordi den fylder så meget efter at have
skrevet over 2500 emner ind ligger den på lige omkring 100 mb og det er
inkl. over 2000 jpg filer så ...

bedste hilsner
BMM