Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Mærkelig telefonsvarer?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-08-09 18:38

Vi har en 2 Beocom 1100 telefonsvarere og 2 Beocom4 telefoner på en
isdn-linie.

Ringer man udefra til mig stopper telefonsvareren ikke når jeg løfter røret
på min telefon; ringer jeg derimod fra min kones Beocom4 til min telefon
virker det perfekt.

Ringer man udefra til min kone stopper telefonsvareren som den skal.

How come?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-08-09 18:46

Hans Paulin (6310) skrev:

> Vi har en 2 Beocom 1100 telefonsvarere

BeoTalk hedder de.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-08-09 21:19

On Mon, 3 Aug 2009 19:38:04 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]
>virker det perfekt.
>
>Ringer man udefra til min kone stopper telefonsvareren som den skal.

Hvis Beocom enhederne er analoge, så gætter jeg på at konen og
telefonsvareren er koblet til den ene ab-port og din telefon er koblet
på den anden ab-port.

Fordelen ved den opsætning er selvfølgelig at i kan føre to samtaler
samtidig. Ulempen er bare, at telefonsvareren ikke kan registrere at
du tager røret på den anden port.

<mlr>

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-08-09 21:25

Michael Rasmussen skrev:

> Fordelen ved den opsætning er selvfølgelig at i kan føre to samtaler
> samtidig. Ulempen er bare, at telefonsvareren ikke kan registrere at
> du tager røret på den anden port.

Vi har hver sin BeoTalk.

Prøvede i øvrigt efter at have sendt indlægget at ringe fra min mobil til
min fastnet, og dér stoppede BeoTalken fint nok, så dét...

Men en time i forvejen kørte den bare videre da en person ringede, og da jeg
trykkede på en af de tre knapper (som instruktionsbogen anbefaler i dén
situation) for at stoppe svareren cuttede jeg samtalen.
Hans
www.zofiaoghans.dk