Konvertering af VB-Express til Delphi
Fra : Hauge

Dato : 12-09-09 08:57

Hejsa

Jeg har rodet rundt for at finde et program der kan konvertere noget VB 2008
Express source til Delphi, men det er ikke rigtigt lykkedes.

Det er ikke et komplet program der skal konverteres, men kun enkelte
VB-sources, men det er for ikke at skulle taste det hele ind manuelt, da det
drejer sig om en del indtastning

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh Hauge

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 12-09-09 09:14

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg har rodet rundt for at finde et program der kan konvertere noget VB
2008
> Express source til Delphi, men det er ikke rigtigt lykkedes.

Kompiler din kode, åbn den i reflector og vælg så Delphi i listboxen:
http://www.red-gate.com/products/reflector/

Så skulle du have noget der ligner Delphi kode i det mindste. Jeg har ikke
selv prøvet denne metode, men set den omtalt flere gange.

Fra : Hauge

Dato : 13-09-09 08:41

Hej
Uffe Kousgaard wrote:
> Så skulle du have noget der ligner Delphi kode i det mindste. Jeg har
> ikke selv prøvet denne metode, men set den omtalt flere gange.

Jeg fik det prøvet, men er desværre lidt ubrugeligt, især da de fleste
label-navne ryger sig en tur, så man alligevel manuelt skal skrive en del.

Jeg har VB-sourcen, men mangler noget der kan konvertere procedurer til
Delphi/Pascal.

Men tak for hjælpen alligevel, det kunne jo være det lige var det

Mvh Hauge