Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
2 VGA CRT's på samme windows XP desktop - ~
Fra : Flemming Torp

Dato : 03-09-09 13:44

Mit grafikkort på min windows XP desktop er pludselig stået af ...
Samtidigt har jeg fået en ekstra CRT - Hitachi CM715 ... - "i nakken", da
fruen er gået over til fladskærm ...

Nu vil jeg gerne have et (to?) nyt grafikkort - så jeg kan køre begge skærme
på min "kontor-PC", så jeg f.eks. kan køre mit mailprogram på den ene skærm
og andre applikationer på den anden skærm ...

Jeg er ikke til tunge spil i 3D, men mest til adminstrativ databehandling
.... men vil dog gerne kunne se Sputnik TV/DVD på den ene skærm ... samtidig
med - f.eks. mail læsning på den anden ...

En i gruppen, der kan give mig et godt tip? Hvad skal jeg bestille?

Hvis jeg skal stille spørgsmålet i en anden gruppe, er jeg meget modtagelig
for et godt råd.

--
Flemming Torp