Skærme
Fijala 3554
24" eller 26" gamer skærm
Fra : Mendoza

Dato : 21-08-09 14:52

Hej gruppe....

Hvad er bedst til gaming? (Også alm. brug).

De kører jo samme opløsning, så bliver en 26" mindre "skarp" at se på, i
forhold til en 24"?

Bliver text for lille på en 24"

Vil gerne høre om jeres erfaringer.

Vh, Mikael

Fra : Mads

Dato : 21-08-09 19:30

On Fri, 21 Aug 2009 15:52:14 +0200, "Mendoza" <okseurin@gluddtt.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvad er bedst til gaming? (Også alm. brug).
>
>De kører jo samme opløsning, så bliver en 26" mindre "skarp" at se på, i

Jeg har netop købt en 26" Samsung T260 til spil og andet,
og jeg synes bestemt ikke at den er mindre skarp at se på
end 24" versionen af samme skærm.
Billedet står knivskarpt og det er et køb jeg bestemt ikke
har fortrudt. ( opgraderede fra en 19" Viewsonic skærm )

mvh Mads

Fra : Martin Vollert

Dato : 23-08-09 00:54

Mads havde fået den ide at fortælle:

> [...]
> Billedet står knivskarpt og det er et køb jeg bestemt ikke
> har fortrudt. ( opgraderede fra en 19" Viewsonic skærm )

Hehe jeg købte så 24" versionen T240 også til spil oa. og opgradere også fra
en 19" Philips og det er en super skærm og jeg har ingen problemer med at
læse tekst.
Så kig på prisen og ikke mindst pladsen, de fylder altså noget mere i
breden, men lige pludselig sidder man og kigger rundt på en anden måde på
sin skærm i spil for og se om der sidder noget oppe i træerne i F.eks
farcry2 osv.

--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Mendoza

Dato : 30-08-09 20:05

On Sun, 23 Aug 2009 01:54:06 +0200, Martin Vollert wrote:

> [...]
> breden, men lige pludselig sidder man og kigger rundt på en anden måde på
> sin skærm i spil for og se om der sidder noget oppe i træerne i F.eks

Det blev T260´eren det endte med.... Havde både den og T240 hjemme, men
T260´eren vandt. Fed skærm!