Mor er gået hjemmefra
Fra : KIm2000

Dato : 19-09-09 15:40

Om det er killingerne eller fordi hun er blevet kørt over, skudt ned, eller
bare gået hjemmefra skal være usagt, men faktum er at mor-mis har været væk
i 4 dage nu. Det er noget skidt når der er killinger i huset. Godt nok er
moderen ude for at finde mad til ungerne, men er 4 dage ikke meget lang tid
at være på togt?

Om natten kryder de op til varmerørene og Molly (hunden), så på den måde så
klarer de den da, men det er jo ikke meningen de skal tro de er hunde.
mvh
Kim

Fra : Brian H

Dato : 19-09-09 17:39

"KIm2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> så klarer de den da, men det er jo ikke meningen de skal tro de er hunde.

Det er da noget skidt. Hvad har i gjort for at finde mor-mis?
Hvor gamle er killingerne?

Fra : KIm2000

Dato : 19-09-09 18:44

"Brian H" <brian@something.com> skrev i meddelelsen
> "KIm2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det er da noget skidt. Hvad har i gjort for at finde mor-mis?
> Hvor gamle er killingerne?

Killingerne er små 6 år, de spiser og de drikker vand, det er de begyndt på
i dag så jeg. Hunden er deres beskytter i øjeblikket.

Og da vi bor på landet så er det sådan at misser enten kommer hjem eller
også er hun taget af ræven, majetærskeren eller noget andet. Det er en
ganske almindelig huskat, så at nogle skulle have stjålet hende anser jeg
som helt utænkeligt. Det er sådan set ret begrænset hvad vi kan gøre for at
finde hende. Hun er dog øremærket, men har ikke halsbånd på. Men det er med
at forsvinde med en traktor og lignende plejer vist typisk at ske når
kattens sanser bliver sløve med alderen.

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-09-09 20:02

In news:4ab51856$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
KIm2000 <kim2000@mail.dk> typed:

> Killingerne er små 6 år, de spiser og de drikker vand, det er de
> begyndt på i dag så jeg. Hunden er deres beskytter i øjeblikket.

Hvis de er små 6 år, så burde de jo efterhånden kunne klare sig selv.
(Undskyld kunne ikke dy mig). Det er jo nok 6 uger du mener, og så er det
sørgeligt at de må undvære deres mor. Håber hun trods alt kommer tilbage
igen - helst snart.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : KIm2000

Dato : 19-09-09 20:39

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sørgeligt at de må undvære deres mor. Håber hun trods alt kommer tilbage

Ja, hun er jo en kælermis, så det vil være træls hvis hun er væk både for os
og for killingerne.

Fra : battlefields

Dato : 20-09-09 10:11

"KIm2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, hun er jo en kælermis, så det vil være træls hvis hun er væk både for
os
> og for killingerne.

Hej
Kan det være fordi at hun er kommet i løbetid ?
Det passer nogenlunde med killingernes alder (altså de 6 uger ikke de 6 år
..-))
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : KIm2000

Dato : 29-09-09 22:14

> [...]
> så klarer de den da, men det er jo ikke meningen de skal tro de er hunde.

Nu er vi så oppe på 14 dage, så jeg begynder jo at tro hun ikke kommer hjem.
Træls. De lære i det mindste at slås og lege ved at være sammen, men de går
da glip af noget lærdom undervejs.