Katastrofe-alarm fra Tingskoven
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-09-09 08:37

Hele historien står i linket. Husk at skrive under!

http://ingen-vej-ved-tingskoven.skrivunder.dk/

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-09-09 11:50

In news:4ab1e71f$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Marianne Hellemose <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> typed:
> Hele historien står i linket. Husk at skrive under!
>
> http://ingen-vej-ved-tingskoven.skrivunder.dk/

Har skrevet under selvom jeg bor på Sjælland. Hvor vil det dog være synd
hvis dyrene skal miste deres dejlige internat. Man kan mange gange undre sig
over kommunernes dispositioner. Det må da være muligt at lægge vejen uden om
internatet. Håber at protesterne for dyrenes skyld vil give resultat.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 17-09-09 13:16

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig over kommunernes dispositioner. Det må da være muligt at lægge vejen
> uden om internatet. Håber at protesterne for dyrenes skyld vil give

jeg har også skrevet under.

mvh Anelise

Fra : Torben

Dato : 17-09-09 06:29

On 17 Sep., 14:16, "A. S. Nielsen" <nilleFJERNDE...@jubii.dk> wrote:

> jeg har også skrevet under.
>
> mvh Anelise
>

> - Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Også her, selv om vi bor meget langt væk, så er det da himmelråbende
at kommunen ikke kan tænke videre end som så. sørgeligt, håber det
hjælper at råbe i flok

Mvh. Marie
www.hundeguf.nu
www.agers.dk

Fra : Nuser

Dato : 17-09-09 19:51

Har skrevet under....og lagt linket på min facebook profil samt på diverse
debatfora

Hilsen Nuser