2 store killinger søger nyt hjem (senest s~
Fra : Heidi

Dato : 11-09-09 20:11

Jeg har 2 plejekatte, der egentlig skal på internat på mandag, men hvis der
skulle være nogle der kunne tænke sig 2 livlige hunkatte på ca. 16 uger, så
sig til hurtigt!

Man kan se billeder her: Det er dem der hedder Wilma og Winnie/Ville. De er
tortiepiger og har endnu ikke været til dyrlægen, derfor opkræves der kun
symbolsk betaling for dem kr. 100 pr. stk. hvor pengene indsættes på
Tortie-kontoen.

http://www.facebook.com/home.php#/album.php?aid=91221&id=635254878

For mere information ring gerne 51-90-17-18 eller mail til heidi [at]
chocolade.dk

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-09-09 22:08

"Heidi" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> chocolade.dk
>

> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

hej Heidi

det er altså ikke, fordi jeg skal have killingerne, men jeg ville gerne se
dem, men det kræver, at man logger sig ind på facebook - og jeg har valgt
ikke at være medlem der.
Kan du ikke vise killingerne i dit album på fritid.dyr.kat også ?

Jeg håber, de får et godt hjem sammen.

mvh Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-09-09 23:12

In news:4aaabc3d$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
A. S. Nielsen <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> typed:
> [...]
> jeg har valgt ikke at være medlem der.
> Kan du ikke vise killingerne i dit album på fritid.dyr.kat også ?

Jeg vil da også meget gerne nyde synet af de to små misser, og jeg vil
heller ikke abonnere på Facebook.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Heidi

Dato : 13-09-09 21:21

> [...]
> ikke at være medlem der.
> Kan du ikke vise killingerne i dit album på fritid.dyr.kat også ?

Der ligger et par billeder (det er Wilma og Winni/Ville, Mio og Eja har jeg
funder hjem til)

(det er bare super meget nemmere at lægge billder på Facebook så derfor
ligger de fleste billeder dér. Jeg skal se om jeg får tid at redigere
billederne og lægge dem på siden (på FB skal behøver man ikke redigere
størrelsen først)

Men de afgår imorgen tidlig til Kattens Værens internat på Frederiksberg,
hvorfra man så kan adoptere dem :)
Det er to dejlige piger, der er fuld gang i

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Kate

Dato : 14-09-09 17:53

"Heidi" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in

> Det er to dejlige piger, der er fuld gang i

Virkeligt køn ne tøsebørn.... En dag ku jeg godt tænke mig en tortie,
de er bare så smukke, men for nu er det fint at have de to drenge

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Heidi

Dato : 15-09-09 21:09

> [...]
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,

Jep, og de er nu på Kattens Værns internat på Frederiksberg, hvor de venter
på nyt hjem.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor