kun til orientering gammel sag om det gaml~
Fra : Allan G

Dato : 08-09-09 17:36

Nu hved jeg ikke, om der er nogle der kan huske da Likita katemiljøer, blev
bojkottet herindefra for et par år siden.

Jeg må lige skrive at handelsfirmaet blev solgt og det er vist nogle helt
andre menesker der driver det idag.
Så intet ondt fra mig om Likita her idag.

Men her er nyt, godtnok om Hunde.

http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php/id-24887334.html?forside

Så er der da lidt retfærdighed til i verden, selvom det tog sin tid.

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 08-09-09 17:53

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

Nåe ja det der med retfærdighed, Ja jeg sad gerne 40 dage for 250,000 dkk

Mvh Allan

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-09-09 23:51

Allan G wrote:
> "Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Nåe ja det der med retfærdighed, Ja jeg sad gerne 40 dage for 250,000
> dkk
40 dage for 250`? For du er vel ikke englænder?

--
/Frank

Fra : Allan G

Dato : 10-09-09 14:31

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> 40 dage for 250`? For du er vel ikke englænder?
>

> --
> /Frank

250,000 dkk er vel en kvart million ?
Nej jeg er ikke englænder selvom jeg lige havde skrevet på engelsk.

Jeg prøver igen.
Jeg ville gerne side indespæret 40 dage for 1/4 million.
Det er da nemmerer end at arbejde, man får nok lov til at læse nogle gode
bøger.

Måske du hentyder til at jeg burde have skrevet 250.000 dkk ?

Nå nok om det, Det ser ikke ud til at der er nogle tilbage fra dengang.

Så undskyld med orienteringen.

Mvh Allan

Og lige et ps, jeg er lige kommet hjem fra et dagsjob i sverige, hold da op
hvor er kattemad billigt med moms på 20 % og valutaforskellen.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-09-09 17:45

Allan G wrote:
> [...]
>
> Og lige et ps, jeg er lige kommet hjem fra et dagsjob i sverige, hold
> da op hvor er kattemad billigt med moms på 20 % og valutaforskellen.

Glemte vist denne her:

--
/Frank

Fra : Allan G

Dato : 10-09-09 17:57

> --
> /Frank

Hæhe så kan jeg sove om natten igen

Mvh Allan

Fra : Torben

Dato : 18-09-09 00:54

On 8 Sep., 18:35, "Allan G" <allan_roski...@fjern.hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php/id-24887334.html?forside
>
> Så er der da lidt retfærdighed til i verden, selvom det tog sin tid.

Ved godt indlægget er "gammelt", men jeg har været væk fra gruppen i
længere tid.
Jeg jublede da jeg så at de var fældet endnu engang, jeg var med til
at få dem knaldet første gang, da der blev søgt efter folk med
kendskab til "forretningen".
Jeg har jo en tæve derfra, godt nok en jer har overtaget fra en anden
familie som har tætte forbindelser med daværende LIkita import, så jeg
havde en del insiderviden om den skrækkelige forretning de kørte.
Lidt sørgeligt at der skal gå så lang tid før der sker noget, og bøden
de får er også alt for lille.
Jeg vil vædde på, at de fortsætter ufortrødent, og det er jo hundene
der er taberne her, det er min tæve et god eksempel på.
Men fint nok at der sker bare lidt.

Mvh. Marie
www.hundeguf.nu
www.agers.dk