Giver jeres katte også kærlighedbid? - jeg~
Fra : Allan G

Dato : 05-09-09 14:13

Ja giver jeres katte også kærlighedsbid ?
Det gør Rocke lige i denne tid ?
Ja han bider blødt, og storspinnende.

Hæhe jeg tror selv at det er fordi han har fundet, lavet et hul i
indhegningen som han virkelig prøver at lade være

Han kommer ind fra haven og prøver virkelig at vise mig at han kan lide mig
.

Dvs, bider sig blødt fast et sted, helst en arm og storspinder

Kattesprog er en svær ting.

Hmm jeg kommer til at tjecke hegnet igen, igen .

Nå det er nu kat nr 2 der gør den slags med mig.
en af dem jeg har haft bed sig fast i min næse til jeg vågnede, ja når han
mente det var tid til at vågne

Nå hvad tror i ?
Er han kun blevet rigtig kærlig, Eller er han i tvivl om hullet.
Ja hullet er jo ikke fundet endnu.

Det er nu sjovt med kattesprog

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 05-09-09 19:11

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> wrote in

> Det gør Rocke lige i denne tid ?
> Ja han bider blødt, og storspinnende.

Hæhæhæh, Mowgli kan finde på at bide mig i næsen om morgenen, tror han
mener "Ihhh, hvor vi hygger" for han gør det kun når der er tid til en
storkæletur inden jeg står op. Når han ligger og overkælen på min mave
i sofaen gør han det aldrig, kun i sengen.

Ja, kattesprog er noget for sig, men det får os da til at gøre en masse
for dem, så dumme er de jo ikke

Og ja, jeg ville ikke være forbløffet hvis Rocke havde fundet sig et
nyt hul i hegnet, hahaha, det er jo efterhånden hans varemærke, ikke?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-09-09 19:16

Allan G wrote:
> [...]
> når han mente det var tid til at vågne
>
> Nå hvad tror i ?
> Er han kun blevet rigtig kærlig, Eller er han i tvivl om hullet.

IMHO er det mere udtalt med hankatte end med hunkatte.

Ellers er det såmænd meget normalt og almindeligt.
--
/Frank

Fra : Allan G

Dato : 07-09-09 22:06

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> IMHO er det mere udtalt med hankatte end med hunkatte.
>
> Ellers er det såmænd meget normalt og almindeligt.
> --
> /Frank

Hej Frank jeg tror du har ret.
Han har holdt sig på matriklen, så det er nok en ny ide han har fået for at
få opmærksomhed.
Hæhe han hopper op ved siden af mig når jeg surfer på nettet, og møffer
storspindende med snuden til min arm, og så kommer bidet

Det virker fint for ham, han får opmærksomhed og en nussetur.

Mvh Allan

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-09-09 23:52

Allan G wrote:
> [...]
> møffer storspindende med snuden til min arm, og så kommer bidet
>
> Det virker fint for ham, han får opmærksomhed og en nussetur.

Hankatte har jo også "kærlighedsbid" som en del af "akten"

--
/Frank