Så heldigt går det sjældent:
Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-09-09 15:04

Fra : Allan G

Dato : 03-09-09 17:00

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
news:4a9fccc2$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://ekstrabladet.dk/112/article1216009.ece
>
> --
> /Frank

Grimme billeder
Men det endte jo godt.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-09-09 18:43

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4a9fe803$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
> news:4a9fccc2$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> http://ekstrabladet.dk/112/article1216009.ece
>>
>> --
>> /Frank
>>

> Grimme billeder
> Men det endte jo godt.

Hvor kan man blive harm når man ser sådan en ugerning, men desværre synes
jeg at den slags griber mere og mere om sig. Gudskelov at den lille mis har
det godt igen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : L. Larsen

Dato : 03-09-09 20:03

Det er så grusomt hvor syge nogle mennesker er. For nogle månder siden
blev en kat skudt her i nabolaget, den var desværre ikke så heldig som
den stakkels kat i artiklen. Straffen for dyremishandling SKAL op! Det
vil stoppe nogen!

Med venlig hilsen
L. Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-09-09 21:11

L. Larsen wrote:
> [...]
> blev en kat skudt her i nabolaget, den var desværre ikke så heldig som
> den stakkels kat i artiklen. Straffen for dyremishandling SKAL op! Det

Nu må vi se hvad straffen bliver til knægtene med den afbrændte hamster

--
/Frank

Fra : Allan G

Dato : 03-09-09 21:56

> Nu må vi se hvad straffen bliver til knægtene med den afbrændte hamster
>

> --
> /Frank

Ja når man skal 7 dage ind og ruske for 2 stk hobbyknive
Så får de nok en bøde på 500.-

Nå lidt OT

Mvh Allan

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-09-09 22:46

Allan G wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ja når man skal 7 dage ind og ruske for 2 stk hobbyknive
> Så får de nok en bøde på 500.-

Hmm .. Den er sgu lidt svær den med de 7 dage for hobbyknivene, for der
åbnes en ladeport på klem til at tage våben med i nattelivet, hvis der ikke
statueres eksempler og straffes alligevel.

Enhver yngre mand ville jo mere eller mindre kunne sandsynliggøre at de
bruger eller kan bruge sådanne knive i arbejdsøjemed.

--
/Frank

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-09-09 09:55

In news:4aa022ce$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Frank Leegaard <frankFJERN@superbruger.dk> typed:

> Nu må vi se hvad straffen bliver til knægtene med den afbrændte
> hamster

Jeg ser en del om dyr på Animal Planet. Især dyrepolitiet i Houston SPCA ser
jeg meget. Det varmer mit hjerte at se alle de dejlige mennesker, der redder
dyr fra en frygtelig skæbne, og det er skønt at se hvordan de fleste af
dyrene mirakuløst kommer sig efter mishandlinger, sult o.s.v., når de bare
får den rette omsorg. Der bliver bortadopteret tusinder af dyr hvert år
derovre.

Vi kunne her i landet lære lidt om straffe for dyremishandling. I USA er der
strenge straffe for det, i går så jeg en mand blive idømt 4.000 dollars i
bøde og 1 års fængsel for at sulte tre heste i hans varetægt. Så ka' han
lære det ka' han.

Det er hjerteskærende at se, hvor mange hunde, katte og andre dejlige dyr,
hvor ejerne bare flytter og lader dyrene blive tilbage i et ubegribeligt
svineri, men politiet i Houston giver ikke op førend de har fundet ejerne og
stillet dem for retten. Sådan skal det bare gøres.