hunde- og kattesenge
Fra : battlefields

Dato : 29-08-09 12:00

Hej
Her er nogle anderledes senge til hunde og katte. Nogle af dem er ret
smarte.
http://zaza.dk/?p=2554

Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Stig Johansen

Dato : 29-08-09 16:54

battlefields wrote:

> Her er nogle anderledes senge til hunde og katte. Nogle af dem er ret
> smarte.
> http://zaza.dk/?p=2554

He - men der mangler en af Twix's 'senge'.

Vi har opdaget at han nogle gange tager sig en lur i vasketøjskurven.
(Så nu ved vi hvorfor der altid er de der 5 cm lange tynde hår overalt:)

Jeg hentede kameraet, men han forsvandt inden jeg kunne få et billede.
(Måske vidste han godt det ikke lige var der han måtte ligge).

Stig Johansen

Fra : battlefields

Dato : 29-08-09 17:03

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg hentede kameraet, men han forsvandt inden jeg kunne få et billede.
> (Måske vidste han godt det ikke lige var der han måtte ligge).

Hej Stig

Jamen det er da også et dejligt varmt og blødt sted at ligge. Her har vi det
"problem" at Tyksen (en af siameserne) er begyndt at hugge vores sokker fra
vasketøjskurven og så flytte rundt med dem. En morgen vågnede jeg med næsen
i en af min mands brugte sokker )
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-08-09 18:06

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> fra
> vasketøjskurven og så flytte rundt med dem. En morgen vågnede jeg med

Det var da altid noget at du kunne vågne

Synes ikke jeg kan finde et link til producenten/producenterne? Er da
egentlig bare nysgerrig efter hvad de koster.

Mvh Kari

Fra : battlefields

Dato : 29-08-09 18:31

"Kari Eiffert" <kari.eiffet.nospam[FJERN]@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det var da altid noget at du kunne vågne
>
> Synes ikke jeg kan finde et link til producenten/producenterne? Er da
> egentlig bare nysgerrig efter hvad de koster.
>
> Mvh Kari

Hej
Ja, det var bestemt ikke noget problem, så hellere at manden snorker!!
Det var kun et link til nogle sjove fotos, så det er nok ikke der man kan
finde en forhandler, men nogle af sengene ser godt nok dyre ud.
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-08-09 19:27

In news:4a996685$0$25195$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
battlefields <battlefield@mail1.stofanet.dk> typed:
> [...]
> Det var kun et link til nogle sjove fotos, så det er nok ikke der man
> kan finde en forhandler, men nogle af sengene ser godt nok dyre ud.

Det tror jeg godt nok også du kan regne med at de er. Hold da op, hvor er
nogle af dem sjove. Èn af dem ligner en cementblander, og en anden et
trykkammer mod dykkersyge. De er nu ikke lige kønne allesammen, men sjove
det er de ihvertfald.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Stig Johansen

Dato : 29-08-09 22:39

battlefields wrote:

> En morgen vågnede
> jeg med næsen i en af min mands brugte sokker )

Ha ha - det giver en helt ny mening af 'lugtesalt'

Twix har ind imellem den mærkelige idé, at jeg skal have 'gaver' i mine
træsko.

Indtil videre har det kun være blade og løse fjer.

Men jeg går og frygter den dag der ligger en mus eller fugl i skoene.
Dem er han nu god til at lægge midt på stuegulvet (endnu).

Stig Johansen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-08-09 16:04

battlefields wrote:
> [...]
> vores sokker fra vasketøjskurven og så flytte rundt med dem. En
> morgen vågnede jeg med næsen i en af min mands brugte sokker )

Værre er det når siamesere kommer i gang med uldspiseri.

Mindes endnu min nye ruskindsjakke fra dengang jeg var stor dreng, som en af
vore siamesere lige havde guflet lidt i "manchetten" af.

--
/Frank