Skal du have nogle 'BANK'?
Fra : Stig Johansen

Dato : 28-08-09 10:36

Ja, hvad kan man sige andet end:

Sådan ser det ud når Twix er i legehumør
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11238

Det er uskyldigt, men når man laver den slags leg, skal man nok være
forberedt på, at der kan komme utilsigtede rifter

Stig Johansen

Fra : Siri

Dato : 28-08-09 11:44

> [...]
>
> Det er uskyldigt, men når man laver den slags leg, skal man nok være
> forberedt på, at der kan komme utilsigtede rifter

Hi hi hi, det kan Leise også finde på, især, når han har ligget og
sovet, og så be'r om kæl - så kan det sige Haps! Og så får han en
fjerkvast at "myrde" i stedet, med største fornøjelse
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Allan G

Dato : 28-08-09 21:40

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er uskyldigt, men når man laver den slags leg, skal man nok være
> forberedt på, at der kan komme utilsigtede rifter

Twix har det vidst forgodt hos jer

Og første regel med katte: Flyt ikke hånden
Jeg har lært det. Hehe, ja der var lidt rifter før jeg lærte men . Flyt ikke
hånden

Mvh Allan