Sære venner
Fra : Allan G

Dato : 17-08-09 20:20

Her lige før kom der en ordenlig regnbyge, Og jeg havde havedøren åben.
Men jeg troede næsten ikke mine øjne da jeg så hvem der sad indenfor og
kiggede ud, Mine 2 stk katte og en skruptusse i midten.
Hæhe de har de særeste venner.

Han er åbenbart fredet for han bor jo i haven.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 17-08-09 20:39

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> wrote in

> [...]
> indenfor og kiggede ud, Mine 2 stk katte og en skruptusse i
> midten. Hæhe de har de særeste venner.
>
> Han er åbenbart fredet for han bor jo i haven.

Hahaha, Allan, de ved sikkert at han smager rigtigt grimt, så kan han
jo ligeså godt få ly for regnen

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Allan G

Dato : 17-08-09 22:35

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> "Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> wrote in

> Hahaha, Allan, de ved sikkert at han smager rigtigt grimt, så kan han
> [...]

Ja det er jo nok det
Men de har nu før fundet, adopteret andre dyr.
Det værste var en mus der tilsidst boede i mit bryggers under vaskemaskinen.
Den havde de begge fanget så mange gange så den var ikke sjov merer.

Det tog mig 14 dage at fange den og smide den på porten

Mvh Allan