Smart klatretårn :o)
Fra : Kari Eiffert

Dato : 13-08-09 13:27

Synes altså det her klatretårn er supersmart hvis man ikke har så meget
plads:
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenspielzeug/tunnel_raschelsaecke/117199?unique=HTML64

Synes ikke jeg har set det før.

Mvh Kari og mispigerne, der er for damede til at lege med sådan noget pjat

Fra : Siri

Dato : 25-08-09 20:41

> [...]
>
> Synes ikke jeg har set det før.
>
> Mvh Kari og mispigerne, der er for damede til at lege med sådan noget pjat

Nej hvor smart!
Tak for tippet, Kari, jeg skal netop passe katte for en pige, som er
meget bevidst om design, og som gerne vil give sine kære misbamser
noget, der er lidt mere moderne i looket end de gængse slags krads.
*fnis* ikke som vi andre, der tænker 'Når jeg ikke kan få et lille Louis
Seize-palæ alligevel, så må det bare være praktisk, enkelt, og billigt'
;-P
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 29-08-09 06:14

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in message

> [...]
> *fnis* ikke som vi andre, der tænker 'Når jeg ikke kan få et lille Louis
> Seize-palæ alligevel, så må det bare være praktisk, enkelt, og billigt'

Her står det i kælderen, så vi er også ret så ligeglade med hvordan det ser
ud

Mvh kari