Frisk maling og katte!
Fra : Benny

Dato : 12-08-09 23:37

Hej.
Her er en lille fidus til hvad der kan ske, når man står i haven og
maler brædder til et plankeværk og har katte. jeg havde lige malet den
ene side og skulle ind og have en kop te. jeg når lige, at plante min
bagdel i stolen, da der lyder et rabalder fra haven.

Mistanken om, at en af mine 2 katte har været en tur oppe på de nymalede
brædder var sande.

2 af brædderne lå på græsset og en af kattene så lidt for meget uskyldig ud.

jeg ser lidt på dem og kan ikke se nogen malingsklatter på deres pels,
så jeg bliver lidt mere rolig. Da jeg forventer, at der er frisk maling
på deres poter, så bliver de ikke lukket ind. lidt efter begynder Pong,
at slikke sine poter og jeg ved, hvem skurken er.
Pong har hoppet op på brædderne og røget ned igen, da han ikke kunne få
fodæste. Hans stolthed er såret.

Da jeg ikke brugte vandbaseret maling, så har jeg nu en kat men en
alternativ farve på trædepuderne og pelsen mellem trædepuderne.

Hvad kan man lære af denne episode?

Katte og maling er lig med en kat, som har fået farvet en eller flere
kropsdele.
De kære fjolser.
Hilsen
Ping, Pong og Benny

Fra : Heidi

Dato : 13-08-09 21:14

<klip> Hvad kan man lære af denne episode?

> Katte og maling er lig med en kat, som har fået farvet en eller flere
> kropsdele.
> De kære fjolser.
> Hilsen
> Ping, Pong og Benny
</klip>

Nymalet kat :)
Men mon ikke de får slidt malingen af poterne med tiden, og da du ikke
skulle male med orange eller pangfarver *smil*

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Kate

Dato : 14-08-09 07:43

Benny <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> wrote in

> Mistanken om, at en af mine 2 katte har været en tur oppe på de
> nymalede brædder var sande.

Jeps, sådan er min den ene også. Jeg er igang med soveværelset og jeg
tror det er mere held end forstand at Mowgli ikke er hvis af
loftsmaling.
Går og overvejer og jeg skalmale en kommode eller købe en ny. Vælger
jeg det første så får jeg nok svært ved at holde Mowgli væk

--
Kate

gerne ældre.