Dygtig computerkat :-)
Fra : Tove Krieger

Dato : 09-08-09 09:48

Det er da utroligt som folk kan være "opfindsomme". Katte er åbenbart ikke
så uskyldige som man går og tror. LOL

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/giver-kat-skylden-boerneporno-paa-computeren-0

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 09-08-09 14:58

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da utroligt som folk kan være "opfindsomme". Katte er åbenbart ikke
> [...]

Hæhe ja meget kan man beskylde dem for, men lige det her. Nej det tror jeg
ikke på.

Mine er rigtigt gode til at undgå at træde på tastaturet, og bærdbarer der
er klappet sammen.
Nok fordi jeg bliver meget sur når det sker.

Og det bliver brugt imod mig skal der skaffes opmærksomhed , ja så er en
pote på tastaturet en god måde at få det på

Og gad vide om TDC er oppe igen.?

Mvh Allan

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-08-09 12:49

Tove Krieger wrote:
> Det er da utroligt som folk kan være "opfindsomme". Katte er åbenbart
> ikke så uskyldige som man går og tror. LOL
>
> http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/giver-kat-skylden-boerneporno-paa-computeren-0

Katten har forsøgt at søge efter "kitty porn", men har ikke været så
stærk udi stavningens ædle kunst. Eller det er i hvert fald mit gæt...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Dikte

Dato : 11-08-09 10:35

On 9 Aug., 10:47, "Tove Krieger" <missmini...@privat.dk> wrote:
> Det er da utroligt som folk kan være "opfindsomme". Katte er åbenbart ikke
> så uskyldige som man går og tror.   LOL
>
> http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/giver-kat-skylden-boerneporno-paa...

Det er nok fordi den ikke var neutraliseret, den der kat
Venlig hilsen Dikte

Fra : Kate

Dato : 11-08-09 18:26

Dikte <benedikte.brisson@gmail.com> wrote in
:

> ikke

> Det er nok fordi den ikke var neutraliseret, den der kat

LOL, ja, det må være forklaringen.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-08-09 18:33

In news:13f2d558-cec6-434c-b120-95ded822455a@c2g2000yqi.googlegroups.com,
Dikte <benedikte.brisson@gmail.com> typed:

> Det er nok fordi den ikke var neutraliseret, den der kat
> Venlig hilsen Dikte

Hmmm ja, det er sikkert det der var galt.

Den har nok tastet forkert og fået en side med børneporno i stedet for
katteporno.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 11-08-09 21:01

Tove Krieger wrote:
> Hmmm ja, det er sikkert det der var galt.
>
> Den har nok tastet forkert og fået en side med børneporno i stedet for
> katteporno.

Jeg afprøvede rent faktisk Google, kort efter, at jeg skrev mit indlæg,
og den retter *ikke* "kitty porn" til "kiddy porn", selv om den ellers
plejer at være god til at gætte hvad folk mener, når de staver forkert
eller begår slåfejl.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org