efterlysning af kat (fra FD-opdrætter list~
Fra : battlefields

Dato : 08-08-09 16:24

Kære Alle

Hej
Jeg tillader mig at videresende denne efterlysning:
Hilsen Vibeke

Håber på jeres hjælp.

En af mine killingekøbere har mistet sin elskede Maine Coon.

Han er sort tabby på knap 1½ år - se vedlagte efterlysningsseddel, som
ejeren har lavet og sat op diverse steder i nabolaget (Dalmose/Slagelse).

Troy var i kattepension sammen med hans to brødre og desværre var der én ..
som lukkede dem ud.ja - det er det dummeste, jeg nogensinde har hørt og
ejeren af kattene, Joan, er grædefærdig og rasende!

Sådan noget må bare ikke ske.men det skete desværre og nu er Troy væk. Den
anden kat som også blev lukket ud, kom tilbage hurtigt derefter, og er i god
behold, men det gjorde Troy desværre ikke.

Troy har været væk siden i onsdags.

Skulle nogen af jer høre noget eller evt. se ham, kan I enten ringe direkte
til Joan - ejeren - se vedlagte - eller til mig på tlf. 20 84 44 83.

Mange hilsner

Dorthe Lunde

Funkycats.dk

_____

Fra : Allan G

Dato : 09-08-09 15:31

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kære Alle
Klip.

Nej og nej
Sådan noget må ikke ske

Jeg er glad for der er dobbeltdøre eller tribel døre der hvor mine er i
pension.
Og der er smæklås på yderdøren. Kan kun åbnes udefra med nøgle.

Men ÆV, og hvor jeg dog håber den kommer hjem igen.

Mvh Allan