Svedskes nye interesse
Fra : Dikte

Dato : 06-08-09 03:01

Jeg købte en kartebørste på tilbud i Maxizoo til 20 kr - hold da op,
den vækker lykke i et lille pelset kattehjerte! Hun kaster sig
gladeligt ned for at blive kartet flere gange om dagen, og vi kan
allerede konstatere, at antallet af løse hår her og der er for
nedadgående.
Ville bare dele lidt begejstring
Venlig hilsen Dikte (som snart har afredt pels nok til at fore alle
kvarterets fuglereder)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-08-09 22:02

Dikte wrote:
> [...]
> gladeligt ned for at blive kartet flere gange om dagen, og vi kan
> allerede konstatere, at antallet af løse hår her og der er for

Det lyder som en win-win situation...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Heidi

Dato : 13-08-10 12:55

<klip>Jeg købte en kartebørste på tilbud i Maxizoo til 20 kr -</klip>'

En kartebørste....sådan en må jeg se ved lejlighed, jeg har aldrig hørt om
sådan en...undtagen at kan kan karte uld?

--
Venlig hilsen Heidi

http://tullebo.dk

http://choco.dk
-Når du handler hos os, hjælper du nødstedte dyr, da vores overskud går til
f.eks. Bæklund Kattehjem, WSPA, Pindsvin-venner i Danmark, Gråzonekatte
m.fl.