Klatretræ - SP penge
Fra : Sus@nne

Dato : 28-07-09 04:33

Hej Gruppe

For nogen tid siden var der en der søgte et sted med klatremiljøer da gendes
kat skulle tilgode ses pga. SP penge. Der var bl.a et link til en udenlandsk
hjemmeside.. Den fik jeg desværre ikke puttet under foretrukne.. Kan nogen
hjælpe med adressen ?
Det var store klatremiljøer til fornuftige penge..
På forhånd tak for hjælpen

hilsen
Susanne Jensen

Fra : Jan Andersen

Dato : 28-07-09 07:30

http://www.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratzbaumolymp/76453

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 28-07-09 10:08

"Jan Andersen" <ingenmail@nej.dk> skrev i en meddelelse

> "Sus@nne" <jensens@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratzbaumolymp/76453

dette sted kan også anbefales:

www.jekas.dk

mvh Anelise

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 28-07-09 11:34

"Jan Andersen" <ingenmail@nej.dk> skrev i en meddelelse

> "Sus@nne" <jensens@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratzbaumolymp/76453

ja - og jeg har lige opdaget, at de giver 20% rabat på alt til hund og kat -
dog undtaget foder og kattegrus - så der er altså penge at spare ved at
handle hurtigt, for tilbuddet gælder kun til den 4. august!

mvh Anelise

mvh Anelise

Fra : Mjav

Dato : 28-07-09 11:39

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> kat - dog undtaget foder og kattegrus - så der er altså penge at spare ved
> at handle hurtigt, for tilbuddet gælder kun til den 4. august!

Dobbeltcheck med priserne på zooplus.co.uk, da de ofte er endnu billigere
pga. lav pundkurs.
Portoen er den samme ligegyldigt hvor meget du køber for 30-35 kr
De giver også ekstra rabatter til førstegangs kunder på 10 % hvor det kun er
5 % hos dem i Tyskland.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 28-07-09 13:45

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> Portoen er den samme ligegyldigt hvor meget du køber for 30-35 kr
> De giver også ekstra rabatter til førstegangs kunder på 10 % hvor det kun

Og hvis man skriver sammelnbestellung i rabatfeltet får man 5 % hvis man
køber for mere end 100 euro. Også værd at tage med, hvis man handler på den
tyske.

Mvh Kari

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 28-07-09 13:48

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Portoen er den samme ligegyldigt hvor meget du køber for 30-35 kr
> De giver også ekstra rabatter til førstegangs kunder på 10 % hvor det kun

Ja, det er rigtigt, jeg handler ofte i den engelske udgave af Zooplus, men
den nævnte rabat på 20% fremgik af en nyhedsmail, som jeg har fået idag fra
den tyske afd., så jeg tror ikke, den gælder via den engelske hjemmeside,
men det kan Susanne jo undersøge.

mvh Anelise

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 28-07-09 13:45

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kat - dog undtaget foder og kattegrus - så der er altså penge at spare ved
> at handle hurtigt, for tilbuddet gælder kun til den 4. august!

Ups, jeg glemte at anføre, at for at få rabatten skal man huske at anføre
SSV.2009 i feltet nederst på ordreafgivelsen, der hedder "gutschein", og så
klikke på "gutschein einlösen", så bliver rabatten fratrukket på regningen.

mvh Anelise