dyrlæger Aalborg
Fra : LykkeJørgensen

Dato : 26-07-09 13:30

Mine 2 hunkatte skal en tur til dyrlægen.Hvem er super dygtige i Aalborg
området?de skal neutraliseres,id-mærkes,vaccineres og have et
sundhedstjek.De skal have den bedste.....

Med venlig hilsen
LykkeJørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Michael Brock

Dato : 27-07-09 08:50

Hej kik her det ser godt ud

Mic

LykkeJørgensen har bragt dette til os:

Fra : Michael Brock

Dato : 27-07-09 08:52

HOV... http://www.sulsteddyreklinik.dk/

Michael Brock forklarede:

Fra : Seerup

Dato : 27-07-09 16:05

"Michael Brock" <Mic.koege@gmail.com> skrev i en meddelelse
| HOV... http://www.sulsteddyreklinik.dk/
|

| Michael Brock forklarede:

Vi bruger Sulsted dyreklinik, og kan kun give ham vore varmeste anbefalinger.
Har lige været der med tre hunkatte, der fik den helt store tur. Og her fik både
vi og kattene en ganske udemærket behandling. Priserne er også ok, dyrlæger er
dyre, men han er alligevel rimelig.

Seerup