katte bruger favoritpoten
Fra : battlefields

Dato : 25-07-09 11:58

hejsa
Prøv at læse denne artikel, det er ret sjovt, at man har konstateret at
katte bruger deres ene pote mere end den anden, især er det interessant at
hankatte og hunkatte bruger hver sin pote som favoritpote:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-23915179.html

Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Allan G

Dato : 09-08-09 18:17

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> katte bruger deres ene pote mere end den anden, især er det interessant at
> hankatte og hunkatte bruger hver sin pote som favoritpote:

Det kommer jeg til at tjecke ud med mine, jeg mener nu at de bruger den pote
der er nærmest, men jeg har nu aldrig set efter.

Mvh Allan