Fullrate nu med VDSL
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-09-09 10:09

Hej

Det ser sørme ud til at Fullrate nu også har lanceret VDSL på en række
centraler, dog er der en del hvor de kun skriver at det ikke kan lade
sig gøre pgs afstand.. Men jeg foretog en test på en tilfældig adresse
700meter fra centralen og der sagde de at der kunne leveret 40/8Mbit

Jeg har flere gange kontakten TDC erhverv omkring vdsl men de vil
åbenbart ikke sælge noget til private.

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-09-09 18:19

Bjarke Hansen wrote:

> [...]
> sig gøre pgs afstand.. Men jeg foretog en test på en tilfældig adresse
> 700meter fra centralen og der sagde de at der kunne leveret 40/8Mbit

Perspektivbredband gør det samme, op til 50/10.

--
Jesper Lund

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-09-09 12:12

On 19 Sep., 19:18, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> Perspektivbredband gør det samme, op til 50/10.
>
> --
> Jesper Lund

Ja men de dækker jo kun lige dele af storkøbenhavn...