Kinroad classic choppper ! hjælp hjælp
Fra : P.E

Dato : 29-08-09 08:57

Hej alle !

Jeg har en Kinroad classic chopper som jeg selv har samlet. Jeg har
sat en ubegrænset CDI på den men når man giver fuld gas kommer der en
klik lyd nede fra motoren og den begynder og hoste og hakke :s
derudover kan den slet ikke kører så hurtigt som den gjorde før, da
klik lyden ikke var der. Derudover ka jeg ikke få min el-starter til
at fungere ? har tjekket kablerne under sædet :S hvis der er nogle som
kunne have svar eller et bud på noget af dette, ville jeg blive meget
glad.

Hilsen Peter Emil