re-installation af C5 v.3.0?
Fra : Henrik

Dato : 07-08-09 07:27

Jeg skal have reformateret min HD og blev pludselig i tvivl

På en Win XP maskine, behøver man da ikke at "installere" C5 (v. 3.0) - kan
man ikke "bare" kopiere den over?

Er der noget jeg bør huske ellers (ud over at få installeret OCR font'en)
.... når det gælder C5?

Fra : René

Dato : 12-08-09 07:51

Det er vel muligt hvis ikke den vil køre du skal have nogle .dll filer
med... på vores lidt ældre concorde ligger de i samme mappe som C5 i en
undermappe kaldet TEMP og hvis du kopiere filer over spørger den sikkert om
du vil opdatere de filer der allerede er i system 32bit mappen... disse skal
du IKKE overskrive (behold de filer som allerede er indstalleret).

Men det er kun nødvendigt at gøre hvis den ikke vil køre på din maskine at
du skal have kopieret filer ind i windows system32 mappen

--
René