Fra : Mr.Patrick K. W Chan~

Dato : 27-07-09 22:10

Så kan han lære det!

Subject: Lukrativ forretning forslag.
To: undisclosed-recipients:;

FRA: Mr. Patrick K. W Chan
(Administrerende direktør)
Hang Seng Bank Limited
83 Des Voeux Road, Central
Hong Kong SAR.

Det er forståeligt, at du kan blive en lille smule apprehensive fordi
du ikke kender mig, men jeg har en lukrativ forretning Forslag om
gensidig interesse i at dele med dig. Jeg fik din henvisning i min
søgen efter en, der passer til min foreslåede forretningsforbindelsen.

Jeg er Mr. Patrick K. W Chan administrerende direktør for Hang Seng
Bank Ltd, jeg har en skjult business forslag til dig. Jeg får brug for
dig til at hjælpe mig i at udføre en virksomhed projekt fra Hongkong
til dit land. Det indebærer overførsel af en stor sum penge. Alt om
denne transaktion skal være lovligt gøres uden uheld. Please sig på at
overholde yderste diskretion i alle spørgsmål vedrørende dette
spørgsmål.

Når midlerne er blevet overført til din konto, vi skal dele i
forholdet, der skal godkendes af både af os

Jeg vil foretrække du kontakte mig på min private e-mail-adresse
nedenfor (ppkchan73@yahoo.com.hk) og endelig efter at jeg skal give
dig flere informationer om denne operation.

Venligst, hvis du ikke er interesseret slette denne e-mail og ikke
jage mig, fordi jeg sætter min karriere og liv i min familie på spil
med på dette projekt. Selv om intet vovede er intet gained.Do sende
mig følgende oplysninger, når svare tilbage til mig.

Dit fulde navn:
Telefon og fax:
Land.

Din tidligst svar på dette brev vil blive værdsat.

Kind regards,

Mr.Patrick K. W Chan.

Fra : carjuth

Dato : 27-07-09 23:42

Morsom læsning, selv om det ikke er den rigtige gruppe

Ja, sådanne fupmails kan få smilet frem