Hvalpelegetøj/udfordringer
Fra : Bufas

Dato : 15-09-09 00:43

Hvis alt går vel, får min tæve hvalpe om ca. 3 uger.

Når hvalpene bliver gl. nok skal de jo have legetøj/udfordringer at boltre
sig med

Jeg vil gerne høre hvilke erfraringer/forslag I har til det ?

/Bufas

--
www.bufas.dk om vores kommende hvalpe
www.appenzeller.dk Abora vom Höfli

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-09 20:25

"Bufas" <bufas@MØGhund.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne høre hvilke erfraringer/forslag I har til det ?

Tyggereb, tennisbolde, bamser og kraftben ( uden for meget kød på) var noget
af det vi brugte i sin tid. Nårhh ja og ½ liters flaske med tørfoder er også
god + alm. tyggeben.

Fra : Bufas

Dato : 13-10-09 06:00

Mange tak for svaret