Denne Gruppe. ???
Fra : Arne H. Jacobsen

Dato : 03-09-09 21:20

Håber at det er den rigtige gruppe. Er der nogen der kender programmet
"SLOW-PCfighter" Det siger at jeg har 6477 fejl på maskinen, men en virker
OK: MEN er det rigtig .??????. Den retter 25 fejl gratis. Så det er jo ikke
meget. Arne

Fra : Ole C

Dato : 03-09-09 22:57

Arne H. Jacobsen skrev blandt andet:

> [...]
> maskinen, men en virker OK: MEN er det rigtig .??????. Den retter 25
> fejl gratis. Så det er jo ikke meget. Arne

Hvis der virkelig var 6477 fejl på min computer, ville jeg begynde forfra
med en ny installation....

--
vh
Ole C

Fra : Martin Bak

Dato : 04-09-09 00:14

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der virkelig var 6477 fejl på min computer, ville jeg begynde forfra
> med en ny installation....

Slow pc-fighter er et reklamestunt. Alle synes at deres computer kunne være
hurtigere, så (næsten) alle hopper i. Nogle få lader sig narre til at købe
ydelsen. Viola! stor indtjening!
En scanner kan ikke rette din compter ind til at yde mere, uden at spørge
dig om du vil have de enkelte ting kørende.
Det er bullshit. En god virusscanner, eller i det tilfælde, en god (gratis)
adwarescanner er bedre bevendt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hansemand

Dato : 04-09-09 20:46

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in

> [...]
> Det er bullshit. En god virusscanner, eller i det tilfælde, en god
> (gratis) adwarescanner er bedre bevendt.

Ja den slags fusker software findes der dælme meget af.
De finder en hyvlands masse "fejl" og kan "ordne" en 25-30 stykker
og så er det bare at punge ud hvis man ønsker flere "reparationer".

Hvis jeg var dig Arne, så ville jeg afindstalere det program igen
og glemme alt om hvad den har påstået at der skulle være galt.

Hvis ens computer er blevet sløv i det, så er det typisk også at der
ligger en masse snavs i registeringen fra gamle programmer som man
forlængst har afindstaleret, den slags skal bare renses ud med en
simpel registry cleaner som eks. Eusing Free Registry Cleaner.

--
Hansemand

Fra : Mads

Dato : 14-09-09 13:55

On 3 Sep., 22:19, "Arne H. Jacobsen" <arh...@privat.dk> wrote:
> [...]
> OK:  MEN er det rigtig .??????. Den retter 25 fejl gratis. Så det er jo ikke

Jeg har købt slow pc fighter, og det fungerer rigtig godt, rigtig nok
rydder det op i en masse registreringsfiler, men det fjerner også
tomme nøgler, og en masse bras, som f.eks. uniblues ikke rører ved.
Især på min Eee har det formået at skabe noget hastighed i
nLite.installationen af xp. Så det er bestemt ikke et reklamestunt,
tværtimod får man rigtig meget for få penge.

Mads