BackUp: Paragon Drive Backup version 9
Fra : Hans-Jørgen

Dato : 21-08-09 16:34

Under Windows XP kører programmet "Paragon Drive Backupu 9" upåklageligt.
Derimod er der et problem, når programmet skal køre under Windows Vista -
her i hvert fald.

De grundlæggende funktioner kører upåklageligt, men vil man se i "Archiv"
eller
"Volume Explorer" - lukker systemet stille og roligt ned.
Vista meddeler, at en fejl i "Paragon Tools" er årsagen.

Kender nogle af jer til dette fænomen? Og har I et evt. løsningsforslag?
Jeg er i hvert fald den glade modtager et godt tip - eller flere.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 23-08-09 22:56

> [...]
>
> Kender nogle af jer til dette fænomen? Og har I et evt. løsningsforslag?
> Jeg er i hvert fald den glade modtager et godt tip - eller flere.

Såfremt andre læsere skulle komme ud for dette problem, kan jeg sige, at jeg
løste det ved ganske enkelt at fjerne programmet fra maskinen med Windows
Vista og installere et andet back-up-program fra det kendte software-hus,
Nero. Det kører fint.
Dette program fik i øvrigt en god anmeldelse i bladet "Alt om Data" for
ganske nylig.

Med venlig hilsen
Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu