Eksempel på en desperat spammail
Fra : Klaus Ankerstjerne

Dato : 31-07-09 23:06

Denne mail er lidt OT, men det er sjældent, at jeg modtager så
hjælpeløst et eksempel på en spammail:
http://www.aigis.dk/tmp/spamexempel02.gif

Patrick må virkelig være ude i store problemer, siden han sender en så
desperat mail.

mvh.
Klaus
www.aigis.dk

Fra : Kent Friis

Dato : 31-07-09 23:13

Den Sat, 01 Aug 2009 00:05:39 +0200 skrev Klaus Ankerstjerne:
> [...]
> http://www.aigis.dk/tmp/spamexempel02.gif
>
> Patrick må virkelig være ude i store problemer, siden han sender en så

Den var da forståelig. Det er bedre end en pressemeddelelse fra
et kinesisk firma, som blev bragt i et eller andet computerblad for
mange år siden. Der var stort set intet der gav mening, fordi de
havde forsøgt at oversætte det til dansk, i stedet for at sende
den engelske udgave.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Max

Dato : 31-07-09 23:16

Hej Klaus

> Patrick må virkelig være ude i store problemer, siden han sender en så
> desperat mail.

Han kan jo ikke læse hvad resultat han får ud af oversættermaskinen.

--
Mvh Max