Gmail konto password ændret!
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-07-09 19:03

I dag er min gmail konto password blevet ændret! Det lykkedes mig at
komme ind via mit hemmelige spørgsmål/svar. Jeg har nu lavet et nyt
hemmeligt spørgsmål og et nyt password.

Hvad skal jeg nu gøre? Jeg har en del emails med kodeord til diverse
forummet så jeg har en del at skulle gøre.

Hvad kan personen der har gjort det været interesseret i? Han er vel
klar over at hvis han ændrer kodeordet vil jeg lægge mærke til det. Det
smarteste ville vel være at have adgang "i det skjulte".

PS: Er 100% sikker på kodeordet var ændret fordi jeg har logget ind
stort set dagligt i meget lang tid.

Fra : *Sune*

Dato : 30-07-09 19:08

On Thu, 30 Jul 2009 20:02:36 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>I dag er min gmail konto password blevet ændret!

Står der noget interessant forneden, under
"Last account activity: Details" <---- KLIK HER!

Mvh
Sune

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-07-09 21:50

In article <4a71e03f$0$309$14726298@news.sunsite.dk>,
> [...]

> klar over at hvis han ændrer kodeordet vil jeg lægge mærke til det. Det
> smarteste ville vel være at have adgang "i det skjulte".

Vedkommende kan fx sende mail til dine venner, og bede om at få overført
penge, fordi du er strandet i Afrika, og har fået stjålet alle dine
betalingskort.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen