Advarsel - kræver at du har en firewall, ~
Fra : Per

Dato : 26-07-09 09:03

Hej NG !

BT linker i dagens netavis til en side med angiveligt nøgenbilleder af
skuespilleren Megan Fox.

De skriver på nendestående link citat: "SE billederne HER (Advarsel: kræver
at du har installeret en firewall)"

I kan god klikke på nedenstående link- det er ikke farligt.

http://www.bt.dk/kendte/megan-fox-raser-over-noegenfotos

men så bliver det muligvis farligt - på siden linker de nemlig videre til
advarslen - hvad betyder det ?

Siger de dermed at det er en "snavset" side man bliver dirrigeret videre til
og man skal have en FF for ikke at blive inficeret med et eller andet ?

Det er da helt utroligt, hvis en avis bevidst linker til en inficeret side !

mvh. Per

Fra : Root Kit

Dato : 26-07-09 09:25

On Sun, 26 Jul 2009 10:03:12 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>http://www.bt.dk/kendte/megan-fox-raser-over-noegenfotos
>
>men så bliver det muligvis farligt - på siden linker de nemlig videre til

Tror det betyder at BT ikke aner hvad de snakker om.

At de kræver brug af firewall for at klikke på et link er nærmest
grinagtigt.

Fra : Rune Jensen

Dato : 26-07-09 09:43

Root Kit skrev:

> Tror det betyder at BT ikke aner hvad de snakker om.
>
> At de kræver brug af firewall for at klikke på et link er nærmest
> grinagtigt.

Var det ikke BT, som havde en artikel, hvor de anbefalede alle bare at
slå systemprocesser fra, de ikke synes, var nødvendige? Eller nedgradere
sine programmer (uden at oplyse for større farer for virus og injections)?

Hvem køber den BS-"avis" anway?

MVH
Rune Jensen

Fra : Stig Johansen

Dato : 26-07-09 09:45

Root Kit wrote:

> At de kræver brug af firewall for at klikke på et link er nærmest
> grinagtigt.

Ja, det må da vist gå over i histiorien som den mest 'mærkelige'
udtalelse :)

Tog lige en tur med min Konqueror, som er sat op som IE, men bemærkede ikke
noget 'farligt'.

Heller ikke noget interessant, som ikke findes andre steder.

Det er da nemmere at tage ud til de danske strande[1], i stedet for at
klikke på en hjemmeside.

[1] I sommertiden naturligvis..

Stig Johansen

Fra : N_B_DK

Dato : 26-07-09 12:43

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> wrote in message

> Det er da nemmere at tage ud til de danske strande[1], i stedet for at
> klikke på en hjemmeside.
>
> [1] I sommertiden naturligvis..

Jeg tvivler stærkt på du vil kunne se Megan Fox på de danske strande,
det ville ellers ikke genere mig det mindste ;)

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : Root Kit

Dato : 26-07-09 12:53

On Sun, 26 Jul 2009 10:44:42 +0200, Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com>
wrote:

>Det er da nemmere at tage ud til de danske strande[1], i stedet for at
>klikke på en hjemmeside.

Er Megan Fox i Danmark? - Fortæl, fortæl!

Fra : N_B_DK

Dato : 26-07-09 12:57

"Root Kit" <b__nice@hotmail.com> wrote in message

> Er Megan Fox i Danmark? - Fortæl, fortæl!

Ja jeg vil også meget gerne vide hvilke danske strande hun kan ses på.

Fra : Stig Johansen

Dato : 26-07-09 14:39

N_B_DK wrote:

> "Root Kit" <b__nice@hotmail.com> wrote in message

> Ja jeg vil også meget gerne vide hvilke danske strande hun kan ses på.

Ja ja - jeg mente bare hvis man havde behov for at se flotte piger, ikke
Megan Fox specifikt.

Stig Johansen

Fra : Tommy

Dato : 27-07-09 10:30

Per skrev:

> [...]
> kræver at du har installeret en firewall)"
>

> Det er da helt utroligt, hvis en avis bevidst linker til en inficeret

De linker stadig, men har åbenbart valgt at fjerne advarslen - eller er
det bare mig som har stirret mig halvblind eller distraheres af Megan
fox'es skulder og tatoo ?

måske de har "hørt" kritikken?

Fra : N_B_DK

Dato : 27-07-09 23:28

"Tommy" <fjern_tdhansen@stofanet.dk> wrote in message
> måske de har "hørt" kritikken?

De er ihvertfald blevet gjort opmærksom på det tåbelige i den "advarsel"