Norton 360 blokerer for programmer
Fra : KR

Dato : 25-07-09 23:58

Jeg har haft Norton i mange år helt uden problemer.
Sidste år installerede jeg Norton 360 2.0 og jeg har
netop installeret en ny Norton 360 3.0 oveni den gamle
version på 2 bærbare computere. Heldigvis har jeg
ikke nået at få lagt den stationære ned med Norton...

Den ene pc har Vista, når den starter op kører Acer
Empowering Technology uafbrudt, og jeg kan ikke
åbne f.eks. PaintShopPro. Jeg har valgt og markeret
dette program som tilladt i Norton, men det hjælper ikke.

Den anden pc har Windows XP, her kan jeg hverken
åbne PaintShopPro, Firefox eller Internet Explorer,
selvom de også er markerede som tilladte.

Havde det ikke lige været fordi, at jeg har ofret mange
penge på Norton, ville jeg sikkert have slettet programmet
og brugt et andet antivirusprogram.

Er der nogen forslag til, hvad jeg kan gøre?
--
Mvh. KR

Fra : Kent Friis

Dato : 26-07-09 00:17

Den Sun, 26 Jul 2009 00:57:43 +0200 skrev KR:

> Er der nogen forslag til, hvad jeg kan gøre?

Spørge ovre i .virus gruppen.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Peter Martinsen

Dato : 28-07-09 03:57

"KR" <nospam@invalid> wrote in message
> [...]
> penge på Norton, ville jeg sikkert have slettet programmet
> og brugt et andet antivirusprogram.
>
> Er der nogen forslag til, hvad jeg kan gøre?
Norton har en udmærket support !

Kører selv med samme version uden proplemer i Vista

Mvh Peter