Digital signatur
Fra : Erik Greve

Dato : 21-07-09 19:45

Håber gruppen er rigtig :

Efter total geninstallation af Vista Home Premium har jeg geninstalleret
digital signatur med ny kode fra danID.
Hele installationen forløb tilsyneladende som den skulle, men da jeg ville
afprøve signaturen fik jeg blot denne meddelelse :
The page requires a client certificate.

Så kunne jeg ikke komme videre og jeg kunne ikke finde relevant hjælp.

Kan nogen hjælpe ?

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Søren Blom

Dato : 24-07-09 08:30

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev

> Så kunne jeg ikke komme videre og jeg kunne ikke finde relevant hjælp.
>
> Kan nogen hjælpe ?

Har du kikkede på
https://danid.dk/export/sites/dk.danid.oc/da/privat/support/

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Erik Greve

Dato : 24-07-09 21:26

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Søren Blom
> soren@blom.dk
> Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Det viser sig, at det kun er på *Sygesikring Danmark* den ikke virker
andre steder er den OK.

Venlig hilsen
Erik

Fra : Søren Blom

Dato : 25-07-09 15:55

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev

> Det viser sig, at det kun er på *Sygesikring Danmark* den ikke virker
> andre steder er den OK.

Så er det dem du skal have fat i.