SharePoint Designer ftp-upload ulemper
Fra : Heine Svendsen

Dato : 11-08-09 12:19

Jeg har hidtil brugt FrontPage, og når jeg brugte dens FTP-upload
til at udgive mine sider med, så uploadede den alt det, der var
ændret, men samtidig slettede den også filer på serveren, som ikke
længere lå på mit lokale web-sted på min harddisk. Og det var jo
sådan set lige det, jeg gerne ville.

Jeg har lige hentet det gratis SharePoint Designer, men har det
problem, at dens FTP-upload kun uploader nye sider og ændringer, den
sletter ikke sider på serveren, som jeg har slettet lokalt.

Har nogen en forklaring på dette?

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-08-09 13:13

Du skal Publishe en gang med alle filer valgt. Herefter skulle du
kunne publishe kun forandringer og det vil fjerne filer som du har
slettet lokalt.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Heine Svendsen

Dato : 11-08-09 16:12

Jens Peter Karlsen skrev:
> Du skal Publishe en gang med alle filer valgt. Herefter skulle du
> kunne publishe kun forandringer og det vil fjerne filer som du har
> slettet lokalt.
>
> Regards Jens Peter Karlsen

Tak for tippet, det var nu ikke det, der var galt, men det bragte
mig på sporet.
Man skal bede programmet om at sammenligne filer i stedet for at
bruge tidsstempel tilat afgøre, om noget skal kopieres eller ej.