adgang til _private
Fra : Oto

Dato : 06-08-09 13:55

Jeg har indtil nu lagret data fra formularer på mine FP sider i mappen
_private.

Ved hjælp at et Netværkssted (oprettet i windows) har jeg så kunnet hente
dataene fra serveren.

Efter begyndelsen af juli måned kan jeg ikke det længere. Fra netværksstedet
kan jeg se alle mapperne i mine hjemmeside; men mappen _private kan jeg ikke
åbne. (de øvrige kan åbnes).

Min udbyder (enavn) sagde først at de havde ændret sikkerhesniveauet på
deres server og det var derfor; men nu siger de at de ikke har ændret noget.
De foreslår at jeg lagrer dataene i en mappe jeg selv laver, og dermed har
adgang til; men det har alle andre brugere jo så også.

For øjeblikket kan jeg kun hente mine data ved at åbne frontpage, åbne
_private kopiere filerne over i en anden mappe, kopiere dem derfra og
derefter slette mappen (for at andre ikke skal kunne hente data). Jeg kan
ikke kopiere fra _private til min egen PC, kun til en mappe på serveren.

Hvad kan jeg gøre for at kunne hente data via et netværkssted

MVH Otto

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-08-09 22:37

Dette er et problem din udbyder skal rette.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Oto

Dato : 07-08-09 09:10

Hej
Ja, det har jeg også forsøgt at få dem til; men her er det seneste svar jeg
har fået fra dem:

"Vi har ikke ændret noget på serveren, og kan heller ikke kæde nogle
opdateringer sammen med det du beskriver, vi har endda efterforsket i vores
firewall, om nogen form for blokering skulle være tilfældet, uden held. Jeg
er ked af at sige det, men du er muligvis nødt til at finde en alternativ
løsning til dette."

Det er ikke en ændring på min PC, da samme problem opstod på flere
forskellige PC'ere, forskellige steder, på samme tid.

MVH Otto

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-08-09 12:13

Bed dem udføre en reparation af FP Extensions. Hvis du har tilgang til
CPanel hos udbyderen kan du selv gøre det.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Oto

Dato : 07-08-09 13:57

Hej
God ide, det prøver jeg.

Fra : Oto

Dato : 11-08-09 08:00

Hej
Det gik nu ikke så godt.
Front page extension er blevet reset; men jeg har stadig ikke adgang til
_private fra et netværksted. Den eneste måde jeg kan hente filerne fra
_private, er ved, i FrontPage, først at kopiere dem til en anden mappe på
serveren, og derefter kopiere dem til min egen PC. Jeg kan ikke kopiere dem
direkte til min egen PC fra mappen _private.

Og som en lille ekstr oplevelse, mistede jeg alle brugernes logon og
password under processen

MVH Otto