Kan man købe FP længere ?
Fra : Jon

Dato : 27-07-09 06:44

Hej

Har fået ny pc og mangler nu Frontpage.
Kan det købes længere?

Mvh. Jon

Fra : Finn Jensen

Dato : 27-07-09 15:20

Jon wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej
>
> Har fået ny pc og mangler nu Frontpage.
> Kan det købes længere?
>
> Mvh. Jon

Nej det kan man desværre ikke mere, sidste udgave var vist
Frontpage 2003 versionen...

Nu hedder det noget andet og koster en bondegård..

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Heine Svendsen

Dato : 27-07-09 17:32

Finn Jensen skrev:

> Nej det kan man desværre ikke mere, sidste udgave var vist
> Frontpage 2003 versionen...
>
> Nu hedder det noget andet og koster en bondegård..

...men hvis man har noget at give i bytte, kan man få den langt
billigere.
Jeg vil fx. krydsopgradere fra min Pinnacle Dreamweaver. Prisen er
så under det halve, så vidt jeg husker.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Finn Jensen

Dato : 27-07-09 15:22

Jon wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej
>
> Har fået ny pc og mangler nu Frontpage.
> Kan det købes længere?
>
> Mvh. Jon
Nej ikke mere- sidste version var frontpage 2003..

Fra : From Sydsjælland

Dato : 28-07-09 18:46

"Jon" <jon.fossa@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

Har fået ny pc og mangler nu Frontpage.
Kan det købes længere?

Mvh. Jon

Nej, det kan man heldigvis ikke.
Din nye PC-er bliver også glad for ikke at have det bras

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-07-09 22:42

En del har skrevet at det ganske rigtigt ikke findes længere men dog
uden at nævne afløseren som er Expression Web. For tiden i version 2.
En tidsbegrænset demo kan hentes på:
http://www.microsoft.com/expression/

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-07-09 10:47

Lige tilbage fra Ferie så havde overset at Version 3 er udgivet
officielt nu.

Regards Jens Peter Karlsen