Udgivelse med 'fremmed' FTP-program
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-07-09 16:27

Hidtil har jeg udgivet mine FP2003-skabte websteder med FP's egen
FTP-facilitet. Hvis jeg vil udgive dem med et andet FTP-program, hvordan
gør jeg så det?

--
Jørgen Grandt

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-09 17:31

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen
> Hidtil har jeg udgivet mine FP2003-skabte websteder med FP's egen
> FTP-facilitet. Hvis jeg vil udgive dem med et andet FTP-program,
> hvordan gør jeg så det?

anskaf dig et ftp-program fx cuteFTP og overfør de relevante filer på
samme måde som med det indbyggede program i FP.
Indstillingerne er de samme.

Du kan fx hente cuteFTP på Twocows.

Udbyderen har forklaret dig hvor du skal lægge dine filer. Det gør du så
bare. Der vil i programmet være to kolonner en der viser de filer du
skal overføre og en kolonne der viser hvad der ligger på serveren hos
din udbyder.

Det er muligt at udbyderen også har en hjemmeside hvor der er forklaret
hvordan du gør det.

Indstillingerne skal altså være de samme som hos FP -men måske ikke de
samme steder.

Fra : Oto

Dato : 06-08-09 15:48

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> wrote in message
> Hidtil har jeg udgivet mine FP2003-skabte websteder med FP's egen
> FTP-facilitet. Hvis jeg vil udgive dem med et andet FTP-program, hvordan
> [...]
Hej
Med min erfaring bliver Frontpage Extensions ødelagt og skal derefter
resettes hvis man bruger et FTP program og ikke lader Frontpage sevl klare
overførslen.

MVH Otto

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-08-09 19:14

"Oto" skrev:

> Med min erfaring bliver Frontpage Extensions ødelagt og skal derefter
> resettes hvis man bruger et FTP program og ikke lader Frontpage sevl
> klare overførslen.

Okay. Men i den senere tid har jeg igen ikke haft problemer med at bruge
FrontPages egen FTP-facilitet, så det fortsætter jeg med indtil videre.

--
Jørgen Grandt