Hjelp
Fra : Ole Thomas Sløgedal

Dato : 12-09-09 17:49

Public Sub Command1_Click()
x = 5
y = 6
Print x + y
End Sub

Public Sub Command2_Click()
Print x + y
End Sub

Hei!

Har 2 knapper på formen. Når jeg klikker på knapp 1 får jeg svar 11 men når
jeg klikker på
knapp 2 får jeg 0. Hvordan skal jeg fikse det så verdiene kan huskes over på
den andre knappen? Jeg har da
klikket på knapp 1 først men det hjelper ikke.

Ole T.

Fra : Rado

Dato : 12-09-09 21:43

Prøv at kig her:

http://www.pixel2life.com/publish/tutorials/62/vb6_variables_and_everything_you_need_to_know_about_them/

--
Rado

"Once you are truly wanting to know, then the answers come to you
from every direction, and your marvelous inner being confirms"
- Abraham

Fra : Ole Thomas Sløgedal

Dato : 19-09-09 09:32

Ja jeg fikk det til.