Data forsvinner
Fra : Ole Thomas Sløgedal

Dato : 12-09-09 11:40

Hei!

Holder på å lage et lite program. Har 2 forskjellige timer funksjoner men
problemet er at noen av dataene i den ene skal brukes i den andre. Problemet
er bare at dataene blir resatt når jeg bytter til den andre timer rutinen.
Private Sub Timer1_Timer() og
Private Sub Timer2_Timer().

Hvordan kan jeg beholde dataene uten at dette starter på nytt hver gang?

Fra : Ole Thomas Sløgedal

Dato : 19-09-09 09:33

Jeg fikk det til.

Ole T.