pwh - bor du i Århus?
Fra : Ralph

Dato : 13-09-09 20:56

http://ekstrabladet.dk/112/article1221493.ece

Et skænderi om luftning af en hund førte søndag aften til forsøg på manddrab
i Egå i det nordlige Århus. Det oplyser vagtchefen ved Østjyllands Politi
til ekstrabladet.dk.

En 49-årig mand var kort før kl. 19.00 ude at lufte sin hund på Skæring
Parkvej, da en 28-årig mand kommenterede, at hunden ikke var i snor.

Det førte til et skænderi, og da den 49-årig gik hjem fulgte den 28-årige
efter.

- Det blev den 49-årige så utryg ved, at han gik ind og hentede en kniv, som
han stak i maven på den 28-årige, oplyser vagtchefen.

--

Ralph

Fra : /Peter

Dato : 13-09-09 21:16

> [...]
>
> - Det blev den 49-årige så utryg ved, at han gik ind og hentede en
> kniv, som han stak i maven på den 28-årige, oplyser vagtchefen.

hehehee, jeg skulle lige til selv at poste....

Fra : Ralph

Dato : 13-09-09 22:15

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> hehehee, jeg skulle lige til selv at poste....

Adw, er vi enige om NOGET - NU skal jeg til psykolog

--
Ralph

Fra : /Peter

Dato : 14-09-09 06:43

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
>
> Adw, er vi enige om NOGET - NU skal jeg til psykolog

Har vi haft noget at være uenige om, så husker jeg det ikke.

Fra : Pwh

Dato : 14-09-09 05:09

Næh, jeg bor i Rødovre ved Kbh.
Ellers kunne det sikkert godt have været mig

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 14-09-09 06:44

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Næh, jeg bor i Rødovre ved Kbh.
> Ellers kunne det sikkert godt have været mig

Det overrasker vel ike nogen.

Fra : Hm

Dato : 14-09-09 06:35

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Næh, jeg bor i Rødovre ved Kbh.
> Ellers kunne det sikkert godt have været mig
>
> /Jens

da jeg så overskriften på Tekst Tv i aftes, tænkte jeg også på dig Jens,
med bange anelser, godt det ikke var dig

Hanne

Fra : jopa

Dato : 14-09-09 11:34

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> da jeg så overskriften på Tekst Tv i aftes, tænkte jeg også på dig Jens,
> med bange anelser, godt det ikke var dig

Nu skal i jo ikke skyde Jens alt i skoene.
Han er ikke den eneste der lufter snorløst.

Jeg kan ikke blive irriteret over det hvis folk blot ville holde deres hunde
ved dem selv.
Vi gik en lang tur med vores den anden dag gennem en by og mødte også
snorløse hunde der ville snakke med Milo, men han passer jo på far så lidt
højlydt brummen og pusten sig op får dem til at fordufte igen.

--
Mvh-John

Fra : Pwh

Dato : 15-09-09 08:37

jopa, skrev:
> "Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> Nu skal i jo ikke skyde Jens alt i skoene.

Tak

> Han er ikke den eneste der lufter snorløst.

Meget almendeligt her i området.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 15-09-09 08:34

Hm, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> da jeg så overskriften på Tekst Tv i aftes, tænkte jeg også på dig
> Jens, med bange anelser, godt det ikke var dig

Jeg er altså ikke knivstikker, så den situation vil jeg aldrig havne i.
Vil folk mig noget ondt fæster jeg stadig min lid til at de knap 90kg
hunde jeg render rundt med nok skal finde ud af at forsvarer mig

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 15-09-09 08:41

Pwh, skrev:
> Næh, jeg bor i Rødovre ved Kbh.
> Ellers kunne det sikkert godt have været mig

Ups, læste det i skyndingen først som at det var hundeejeren
der var blevet stukket ned, og ikke omvendt.
Så det er skudt totalt ved siden af at jeg kunne havne i samme situation.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-09-09 12:26

> [...]
>
> - Det blev den 49-årige så utryg ved, at han gik ind og hentede en kniv,
> som han stak i maven på den 28-årige, oplyser vagtchefen.

He He....

Det er der da også somme tider nogen der har fortalt mig.

Hvad kunne jeg sige til det, andet end....

Det ved jeg godt ))

M.V.H....Benny..