26 digits kode til WoW
Fra : KS

Dato : 23-07-09 11:02

Hvis man har smidt sin kode væk til WoW og man nu står og skal bruge den, er
der så et eller andet sted man kan finde den på sin pc?

Det er Vista der er installeret...

min søn kan starte startskærmen op og komme ind i indstillinger osv men ikke
komme ind i spillet og spille online...

min søn er desperat og da jeg sagde han kunne starte forfra gik han helt
kold.... han har spillet det siden 2007...

på forhånd tak

mvh
Kenneth

Fra : C.A.

Dato : 23-07-09 11:12

KS skrev den 23-07-2009:
> [...]
>
> min søn er desperat og da jeg sagde han kunne starte forfra gik han helt
> kold.... han har spillet det siden 2007...

Hent SIW http://fileforum.betanews.com/detail/SIW/1097934999/1
Under "software" er der 2 punkter du kan kigge i "Licenses" og
"Secrets"

Der er dog ingen garanti for at WOW's sn# er der, kan desværre ikke
teste det, har ikke WOW, men en del andre spillekoder er tilgængelige
under de punkter.

Held og lykke.

--
MVH
Carsten.

Fra : KS

Dato : 23-07-09 11:33

"C.A." <carstande@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det, har ikke WOW, men en del andre spillekoder er tilgængelige under de

det vil jeg forsøge, men nu er hans account aktiv igen, så glæden hos ham er
stor efter 3 uger uden WoW pga ferie

mvh
Kenneth

Fra : C.A.

Dato : 23-07-09 11:36

KS:

Var så lidt.

> det vil jeg forsøge,

Man kan også finde de passwords man evt. har glemt til div. sider og
e-mail.

>men nu er hans account aktiv igen, så glæden hos ham er
> stor efter 3 uger uden WoW pga ferie

Så er der ro i det lille hjem

--
MVH
Carsten.

Fra : Per Mejdal Rasmussen

Dato : 25-07-09 09:41

KS wrote:
> Hvis man har smidt sin kode væk til WoW og man nu står og skal bruge den, er
> der så et eller andet sted man kan finde den på sin pc?
>
> Det er Vista der er installeret...

Man skal ikke bruge den 24-tals kode der fulgte med spillet til at
installere det. Man bruger den kun en gang, nemlig når man opretter sin
konto, der bruges til at logge ind på spilles servere.

Fra : PerX ...

Dato : 30-07-09 13:29

In article <4a68352d$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
kenned@o.f.i.r.dk says...
> Hvis man har smidt sin kode væk til WoW og man nu står og skal bruge den, er
> der så et eller andet sted man kan finde den på sin pc?

Ikke med mindre han har skrevet det ned - koden bruges til at aktivere
kontoen på Blizzards hjemmeside, og bruges derefter ikke mere. Fremover
logger man så ind med det login man har valgt.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-09 22:57

On Thu, 30 Jul 2009 14:29:28 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>Ikke med mindre han har skrevet det ned - koden bruges til at aktivere
>kontoen på Blizzards hjemmeside, og bruges derefter ikke mere. Fremover
>logger man så ind med det login man har valgt.

Hvis du har oprettet en account og kan huske login og password, kan du
smide dine cd'ere væk hvis du lyster, du kan downloade hele spillet
fra Blizzards servere.

Fra : PerX ...

Dato : 04-08-09 01:34

In article <13q6759sdk4ul50e4l6i6se61fjbvdjn94@news.tele.dk>, Flumse <>
says...

> Hvis du har oprettet en account og kan huske login og password, kan du
> smide dine cd'ere væk hvis du lyster, du kan downloade hele spillet
> fra Blizzards servere.

Og for nogle af deres gamle spil kan man skrive cd koden ind og så
downloade dem fra battlenet (fx, warcraft iii og starcraft)