gta4 update fejl
Fra : Jack of ice

Dato : 20-07-09 02:57

hej håber i kan hjælpe med min fejl her.

jeg starter GTA4 der kommer en lille box frem (you had ben sign in
ofline) jeg prøver at sing in online. så kommer der en box frem hvor
der står update Required you wil be sing out if you cancel this YES
NO. jeg klikker ja den henter opdaterigen den lukker spillet ned. der
kommer en installation box frem. den mangler 4 5 prosent så kommer
det her

A network error occurred while attempting to read from the file C:
\Documents and settings\ mit fulde navn\lokale indstillinger
\Application Data\Microsoft\Xlive\updates\585207d1\content
\Xliveredist.msi

på forhånd tak =)

Fra : Bjarne K. @ Sunsite

Dato : 20-07-09 10:29

"Jack of ice" <mr.mabren@gmail.com> wrote in message
> hej håber i kan hjælpe med min fejl her.

Måske der er noget her:

http://forums.gamesforwindows.com/t/4403.aspx

Bjarne K.

Fra : Bjarne K. @ Sunsite

Dato : 20-07-09 10:41

"Jack of ice" <mr.mabren@gmail.com> wrote in message
> hej håber i kan hjælpe med min fejl her.

Hov, jeg kom i tanke om, at det ligner en fejl, da jeg forsøgte at
installere et spil. Ved godt det ikke er helt samme problem, men måske du
alligevel, kan få noget ud af dette link:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=856679
Selvom du sikkert allerede har GFWL installeret.

Bjarne K.

Fra : Jack of ice

Dato : 20-07-09 04:19

opdateringen skulle hvis hedde live redistributable hvis det er nogen
hjælp har prøvet at hente den manuelt men kan ikke finde den

Fra : Jack of ice

Dato : 20-07-09 07:12

tak for din indsats Bjarne desvære hjalp det ikk=(

Fra : Jack of ice

Dato : 22-07-09 09:47

On 20 Jul., 15:12, Jack of ice <mr.mab...@gmail.com> wrote:
> tak for din indsats Bjarne desvære hjalp det ikk=(

hej fik problemet løst afinstalleret spilet også virkede det=) =)

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-07-09 09:28

On 20 Jul., 15:12, Jack of ice <mr.mab...@gmail.com> wrote:
> tak for din indsats Bjarne desvære hjalp det ikk=(

> hej fik problemet løst afinstalleret spilet også virkede det=) =)

Super. Jeg har selv lige bestilt spillet, så jeg glæder mig. Desværre er det
grafikkort jeg lige har fået købt, på vej tilbage til forhandleren p.g.a
_larm_ , så jeg håber mit antikverede GT8600 kan trække det i en nogenlunde
opløsning.

Bjarne K.

Fra : Jack of ice

Dato : 25-07-09 08:48

On 23 Jul., 10:28, "Bjarne K." <nej.niet@ni> wrote:

> [...]
> _larm_  , så jeg håber mit antikverede GT8600 kan trække det i en nogenlunde

fedt håber det kommer til at virke for dig og endnu en gang tak for
hjælpen=)