Kan ikke se pc i Netværkssteder
Fra : Pipeline

Dato : 29-08-09 01:07

Jeg har en Netbook og en stationær, begge med WinXP.
Netbook'en kan fint se den stationære i Netværkssteder.
Men på den stationære kan jeg kun se netbook'en hvis jeg søger efter
den. Den dukker ikke op i Netværkssteder.
Hvordan kan det være?
Mvh
Pipeline

Fra : kjeld09

Dato : 29-08-09 04:10

On 29 Aug., 02:06, Pipeline <ng4FJERNDE...@OGDETTEodeu.dk> wrote:
> [...]
> Men på den stationære kan jeg kun se netbook'en hvis jeg søger efter
> den. Den dukker ikke op i Netværkssteder.

Hej
Slå fil og udskrifts delling samt konfigurerer privat netværk.
Der skal være delte områder for at den er synlig.

m v h
Kjeld