Hvad skal man forvente af hastighed ?
Fra : bosol

Dato : 28-08-09 11:46

Jeg bor i Grækenland og har fået at vide, ADSL technology is available
in your area. Available access speeds are: 2Mbps , 8Mbps , 24Mbps Jeg
har idag 2 Mbps, men speedtest vister 1,75 - hvad vil 8 vise og hvad
vi 24 vise ?
Jeg betaler 2 Mbps - pr. måned 14,10 Euro / 8 Mbps - pr. måned
16,42 Euro / 24 Mbps - pr. måned 16,91 Euro incl. Vat. vh Bo

Fra : Jesper Lund

Dato : 28-08-09 18:56

bosol wrote:

> [...]
> in your area. Available access speeds are: 2Mbps , 8Mbps , 24Mbps Jeg
> har idag 2 Mbps, men speedtest vister 1,75 - hvad vil 8 vise og hvad vi

Op til 15% ATM overhead er normalt, så 1,75 passer fint med 2 Mbit.
Hvordan din linje performer ved højere hastigheder afhænger af afstand
til centralen og kvaliteten af kobberet.

--
Jesper Lund

Fra : bosol

Dato : 29-08-09 06:11

On 28 Aug., 20:56, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> [...]
> Hvordan din linje performer ved højere hastigheder afhænger af afstand
> til centralen og kvaliteten af kobberet.

Afstand til centralen 900 meter og svjv er det fiberkabel der er
nedlagt i vejen !

Fra : Lars Knudsen

Dato : 31-08-09 06:47

On Sat, 29 Aug 2009 05:10:56 -0700, bosol wrote:

Så bruger du ikke ADSL. ADSL er en teknologi der knytter sig til kobber.
Havde du fiber (hele vejen) ville overheadet være mindre.

/l.

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 31-08-09 18:01

"Lars Knudsen" <sspaceman@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Havde du fiber (hele vejen) ville overheadet være mindre.

YouSee eller Dansk Kabel-TV, leverer for eks også fuld hastighed

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-09 10:41

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> wrote in message
> YouSee eller Dansk Kabel-TV, leverer for eks også fuld hastighed

I Grækenland?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 01-09-09 15:46

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> wrote in message
>
> I Grækenland?

Ja har du aldrig hørt om TDC's søsterselvskab TDTzatziki?

Fra : bosol

Dato : 31-08-09 06:42

On 31 Aug., 08:46, Lars Knudsen <sspace...@gmail.com> wrote:
> On Sat, 29 Aug 2009 05:10:56 -0700, bosol wrote:
>
> Så bruger du ikke ADSL. ADSL er en teknologi der knytter sig til kobber..
> Havde du fiber (hele vejen) ville overheadet være mindre.
>
> /l.

Det er et rødt kabel der bliver lagt ca 5 cm ned i asfalten i vejsiden
og det sker alle steder. Det er ADSL med tilslutning over tlf.nettet.

Fra : N/A

Dato : 31-08-09 18:01

Fra : N/A

Dato : 31-08-09 18:01

Fra : -=Madsen=-

Dato : 03-09-09 09:16

Jeg betaler 2 Mbps - pr. måned 14,10 Euro / 8 Mbps - pr. måned
16,42 Euro / 24 Mbps - pr. måned 16,91 Euro incl. Vat. vh Bo
er man ikke lidt nærrig hvis man spare 2.81Euro fra 2 til 24Mbit ha ha...